Претражи овај блог

недеља, 16. јул 2017.

DA LI JE EGW IKADA PRESTALA JESTI MESO?


Adventisti vjeruju da je  Ellen bila nadahnuti božji prorok, i dobila je viziju da treba se uzdrzavati od mesa i drugih proizvoda.
Zdrastvena reforma zapocinje 6 juna 1863. kad je dobila viziju u vezi odredene hrane. Ona je podučavala, treba izbjegavati određenu hranu a također i mnoga pića.
Druge je opterećivala s nepotrebnim stvarima, a sama je radila sve suprotno onom što je poučavala.
Danas, imate priliku da upoznate Elen i njeno licemjerstvo u vezi jedenja mesa.

Elen je izjavila 1869, da je još prije te godine prestala jesti mesne proizvode. Taj njen izvještaj ću citirati:
"I have not changed my course a particle since I adopted the health reform. I have not taken one step back since the light from heaven upon this subject first shone upon my pathway. I broke away from everything at once, from meat and butter, and from three meals. I left off those things from principle. I took my stand on health reform from principle." (Testimonies, Volume 2, pp. 371-372). 
"Ja nisam promjenila moj kurs niti česticu, odkako ja  sam usvojila zdravstvene reforme.Ja nisam se vratila jedan korak unazad, od kad je svjetlo s neba u vezi ovi stvari prvi put zasjalo na mom putu.Ja sam se odvojila od svega odjednom, od mesa i maslaca, i od tri obroka.Ja sam ostavila ove stvari iz principa.Ja sam zauzela moj stav o zdravstvenoj reformi iz principa."
(Testimonies, Volume 2, pp. 371-372)


Nakon četiri godine od njezine izjave, saznajemo, Ellen još uvijek jede meso.
Jedno prica a drugo radi, doista poput laznog proroka.
"A young man from Nova Scotia had come in from hunting. He had a quarter of deer. He had traveled 20 miles with this deer upon his back. He gave us a small piece of the meat, which we made into broth. Willie shot a duck which came in a time of need, for our supplies were rapidly diminishing." 
(Manuscript 11, 1873. Released by the Ellen G. White Estate, Washington, D.C., April 11, 1985; MR 14, p.353). 
"Mladić iz Nove Scotia je došao iz lova.Imao je četvrtinu jelena.On je putovao 20 milja sa jelenom na leđima.On je dao nama mali komad mesa, sto smo napravili čorbu.Willie je ubio patku koja je došla u vrijeme potrebe, naše zalihe su brzo nestajale. " (Manuscript 11, 1873. Released by the Ellen G. White Estate, Washington, D.C., April 11, 1985; MR 14, p.353). 

Trinaest godina nakon javnog priznanja, da je prestala jesti meso, saznajemo, ona jede i nečiste stvari po Mojsijevom Zakonu.
Pogledaj Levitski zakon 11 poglavlje. Adventisti insistiraju, skoljke su necista hrana, zato sam i ukazao na Mojsijev Zakon u vezi neciste hrane.
U godini 1882, Ellen pise pismo svojoj snahi Mary Kelsey White.
"Mary, if you can get me a good box of herrings, fresh ones, please do so. These last ones that Willie got are bitter and old. If you can buy cans, say a half dozen cans of good tomatoes, please do so. We shall need them. If you can get a few cans of good oysters, get them." 
(Letter 16, 1882, dated May 31, 1882, from Healdsburg, California). 
"Mary, ako možeš nabavi mi dobru kutiju haringi, svježih, molim učinite to. Ove zadnje sto je Willie nabavio su gorke i stare. Ako možete kupite konzerve,reći pola tuceta konzerve dobrog paradajza, molim učinite to. Mi ćemo to trebati. Ako možete dobiti nekoliko konzervi dobrih kamenica, uzmite njih.
(Letter 16, 1882, dated May 31, 1882, from Healdsburg, California).

Elen je često jela pileće meso 
(Pogledaj--Manuscript Releases Vol. 11, pp. 142, 147).
Patke (Pogledaj--Manuscript 12, 1873, p. 3 {MR 7, p. 346).
Elen je jela divljač za vrijeme Božića (Pogledaj----Manuscript Releases Vol. 14, p. 318-319, written December 26, 1878).
Njen sin, Willie White je svjedocio nakon njene smrti da imala je poteskoce prestati jesti meso (Prophetess of Health, pp.171-172)


Elen je tvrdila, da je konačno prestala jesti meso 1894 (Pogledaj--MR852 2.4).

Tako je ona 31 godinu jedno poucavala a drugo radila. I to je veliko pitanje, je li i tada konacno prestala jesti meso? Ona je i ranije javno tvrdila da ne jede, ali u stvarnosti jela meso redovito. Sama je priznala, da nikad nije praktikovala dijetu za koju je navodno usvojila i dobila od Boga.

Možemo zaključiti, Ellen je bila obični plagijator i lažni prorok.

Da li kršćani trebaju jesti meso?
Kršćani nisu pod Mojsijevim Zakonu, i mogu jesti što oni odluče da je dobro za njih.Nitko nema pravo da namece pravila, u krscanskoj skupstini u vezi mesa ili neke druge hrane.Zakon o nečistoj hrani više ne važi (Pogledaj Marko 7:18-20; Djela 10:9-16).
Ako netko iz zdravstvenih razloga ne jede meso, to je dobro za njega i sam je tako odlučio.Nitko neće takvog kritikovati, niti treba vršiti utjecaj na druge da isto slijede.Svatko neka radi u skladu s svojim izgrađenom savjesti.
Jer jedan vjeruje, da smije sve jesti, a koji je slab, jede zelje.(Rimljani 14:2)
Čuvajmo se lažni učitelja koji nameću pravila u vezi pojedine hrane.Takvi učitelji poučavaju nauke koje dolaze od demona, a ne od svetog Boga Yahwe.
Obratite pažnju na sljedeći savjet iz pisma.
 A Duh govori jasno, da će u posljednja vremena odstupiti neki od vjere, slušajući lažne duhove i nauke zlih duhova,
 U licemjerju lažaca, koji imaju biljeg upečen na svojoj savjesti,
 Koji zabranjuju ženiti se, blagovati jela, koja Bog stvori, da ih vjernici i oni, koji upoznaše istinu, uzimaju sa zahvalnošću.
Jer je svako stvorenje Božje dobro, i ništa nije na odmet, što se uzima sa zahvalnošću,
 Jer se posvećuje riječju Božjom i molitvom.(1.Timotiju 4:1-5)


Нема коментара:

Постави коментар